فروش مستقیم کالای لوکس به مشتری

امروز دیگر کالاهای لوکس را به صورت عمده توزیع نمی کنند و اغلب شرکت ها ترجیح می دهند با بازکردن یک فروشگاه و در دست داشتن کنترل مستقیم روی فروش و خدمات خودشان همه کار ار انجام دهند، ساده تر است که شما کل سود را از فروشگاه بدست آورید و همزمان برای آن فروشگاه […]

ابزار های مارکتینگ برای یک کالای لوکس

به نظر می رسد همه ابزار های مارکتینگ برای همه نوع کالا باید استفاده شوند، از تبلیغات رسانه ای تا روش های سنتی بر اساس تعریف و پیشنهاد مشتریان، حتی روش هایی مانند شایعه نیز بسیار مرسوم هستند اما کسی جرات مطرح کردن آنها را ندارد. در این بین برخی از ابزار ها یا بسیار […]

مارکتینگیک کالای گران قیمت

فروش یک محصول گران قیمت به مردم ثروتمند رویکردی است که آنرا کمی متفاوت میکند. این مقاله نگاهی به برخی از این استراتژی ها دارد.در وضعیت اقتصادی حال حاضر این باور شکل گرفته که در هر فروش قیمت کالا خیلی حايز اهمیت است. بطور مثال فروش یک کالا که قیمت آن 100 هزار تومان است، […]

نظر فروشگاه های آنلاین برای قیمت گذاری کالا

برخی فروشگاه های اینترنتی مانند ebay قبل از اینکه کالای خود را برای شما معرفی کنند به شما در مورد نحوه انتخاب قیمت برای محصول مورد نظرتان راهنمایی کوتاهی می کنند، سه نمونه از این راهنمایی های کلیدی را که به صورت حرفه ای تدوین شده اند مقایسه می کنیم     در نظر داشته […]

استراتژی قیمت گذاری

برای یک کالا می توان قیمت های متفاوتی را در نظر گرفت، هر چیزی هم کیفیت خاصی دارد اما خیلی از کالا های مشابه را می بینیم که با قیمت های متفاوت از یکدیگر به فروش می رسند در این مورد باید همیشه کمی محتاط عمل کنیم، قیمت یک کالا تنها به میزان عرضه و […]

9 روش که نشان دهیم این کالای گران قیمت کلاهی بر سر فروشنده است

تا اینجا دائم از ارزش به جای قیمت صحبت کرده ایم اما واقعیت این است که برای هر دو سر معامله این قیمت است که حرف نهایی را میزند، درست زمانی که مشتری می خواهد هزینه را پرداخت کند بازهم چانه های جدید شروع می شود، اگر مطمئن باشید که کالایی که می فروشید به […]

مارکتینگ در کالای لوکس

به زودی درباره مارکتنیگ این نوع کالاها به تفسیر صحبت خواهیم کرد اما فی الحال برای اینکه یک مثال کوچک درمورد برند های نو پا در زمینه فروش همین لباس عروس بزنیم، امروزه زیاد می بینیم که از طریق شبکه های اجتماعی دسته ای جوان تر به دنبال عکاسی هستند در طرف مقابل یک مزون […]

مشتری خود را بشناسید

هر فروشنده خوبی می داند که یک فروش خوب یعنی شناخت مشتری، کافی است فکر او را بخوانید و بدانید که چرا می خواهد این معامله را انجام دهد. فرض کنیم که شما فروشنده خودرو هستید، یک مرد متاهل میانه سال مسلما به دنبال خودرویی می گردد که برای خانواده آپشن های مناسبی داشته باشد، […]

تکنیک Upselling فروش گران تر یک کالا

این اصطلاح به معنی گران فروشی نیست اما می توان این واژه را جایگزین مناسبی برای آن فرض کرد، به این معنی که در زمان فروش یک محصول و درست وقتی که مشتری به اندازه کافی راضی شده است تا پول این محصول را پرداخت کند با یک پیشنهاد کمی گران تر محصول مشابهی را […]

ترقیب مشتریان به خرید با قیمت بالاتر

ارزش فروش، یک فاکتور مهم در تکنیک شماست، باید ارزش ذاتی کالای شما مشخص باشد. ارزشی که مشتری شما از کالای شما درک خواهد کرد. چون مشتریان معمولا از قیمت به عنوان فاکتور غالب بر معامله استفاده می کنند فروشنده باید بتواند نشان دهد که گاهی قیمت بالاتر در واقع یک راهکار بهتر است. یاد […]