راهنمای جامع برای یافتن کلمات کلیدی بهینه در سئو

سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت آنلاین است. اما یکی از چالش‌های بزرگ در سئو، یافتن کلمات کلیدی مناسب برای بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت شما در نتایج جستجو است. اگر به دنبال روش‌هایی برای بهتر کردن عملکرد وب‌سایت خود در موتورهای جستجو هستید، راهنمایی زیر می‌تواند به شما کمک کند. ۱. استفاده از […]

چرا و چگونه تصاویر وب سایت را سئو کنیم؟

بدون شک، سئو عکس‌ها یکی از جنبه‌های حیاتی و حائز اهمیت در بهینه‌سازی وبسایت است که بر تجربه کاربری و جایگاه شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو تأثیرگذار است. عکس‌ها، جزئی اساسی از محتوای هر صفحه وب می‌باشند که می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام‌ها و ایده‌های خود را به شکل بصری و قابل […]

چگونه از لینک سازی داخلی برای افزایش سئوی خود استفاده کنیم؟

قدرت لینک دهی داخلی: چرا و چگونه پیوندهای درون سایت باعث موفقیت شما می شوند؟ آیا تا به حال شده به وب سایتی رفته باشید و احساس گم شدن به شما دست دهد؟ صفحه ای را باز می کنید، سپس روی لینکی کلیک می کنید و به صفحه دیگری می روید، دوباره روی لینکی دیگر […]

فرق طراحی سایت با ویترین مغازه

فرق طراحی سایت با ویترین مغازه

همیشه کسب و کارهای مختلف به دنبال این موضوع هستند که درآمد خود را بالا ببرند، یکی از مواردی که همیشه در صنوف مختلف رسم بوده است، بالابردن تعداد شعبات یا همان ویترین بیشتر است، یک مغازه سه دهنه مسلما قیمت بالاتری نسبت به یک مغازه یک دهنه دارد حتی اگر متراژ مشابهی داشته باشند، […]

۵ مورد مهم در مورد وب سایت خوب

۵ مورد مهم در مورد وب سایت خوب

برای داشتن یک وب سایت خوب باید همه جوانب را در نظر بگیرید، اما مهم ترین عواملی که در امتیاز یک وب سایت خلاصه می شوند به ترتیب زیر هستند که به صورت کامل بر روی وب سایت شما تاثیر می گذارند ۱- اسم خوب برای داشتن یک کسب و کار خوب داشتن یک اسم […]

امروز باید بازاریابی کرد

امروز باید بازاریابی کرد

این روز ها با یکی از سخت ترین چالش های زندگیم روبرو هستم، الان باید به این فکر کنم که چطور محصولم را بفروشم، و این رو اضافه کنم که فروش چنین محصولی واقعا سخت هست، نام داشتن و برند شدن یکی از ویژن های هر روز ما شده است، همه کسبه حتی مغازه های […]

فروش روی اینترنت

ابزار های فروش در اینترنت بی شک یکی از مهم ترین ابزار های فروش در اینترنت وب سایت هاهستند، اما این روزها برخی وب سایت ها که نمونه های مشهوری همچون بامیلو، دیجی کالا، ایسام و غیره از آنها وجود دارد را می توانید بیابید که شما را از داشتن یک وب سایت بی نیاز […]

بازاریابی اینترنتی

خرید و فروش در اینترنت این روزها بیشترین مخاطبین دنیای مجازی در اینترنت به سر می برند و حتی شبکه های تلویزیونی نیز در این حد بیننده فعال و مشتاق ندارند، مسلما شما برای دیدن سریال مورد علاقه خود پای تلویزیون در ساعت خاصی حاضر می شوید اما تقریبا همه روز را صرف شبکه های […]

فروش مستقیم کالای لوکس به مشتری

امروز دیگر کالاهای لوکس را به صورت عمده توزیع نمی کنند و اغلب شرکت ها ترجیح می دهند با بازکردن یک فروشگاه و در دست داشتن کنترل مستقیم روی فروش و خدمات خودشان همه کار ار انجام دهند، ساده تر است که شما کل سود را از فروشگاه بدست آورید و همزمان برای آن فروشگاه […]

ابزار های مارکتینگ برای یک کالای لوکس

به نظر می رسد همه ابزار های مارکتینگ برای همه نوع کالا باید استفاده شوند، از تبلیغات رسانه ای تا روش های سنتی بر اساس تعریف و پیشنهاد مشتریان، حتی روش هایی مانند شایعه نیز بسیار مرسوم هستند اما کسی جرات مطرح کردن آنها را ندارد. در این بین برخی از ابزار ها یا بسیار […]