امروز باید بازاریابی کرد

امروز باید بازاریابی کرد

این روز ها با یکی از سخت ترین چالش های زندگیم روبرو هستم، الان باید به این فکر کنم که چطور محصولم را بفروشم، و این رو اضافه کنم که فروش چنین محصولی واقعا سخت هست، نام داشتن و برند شدن یکی از ویژن های هر روز ما شده است، همه کسبه حتی مغازه های کوچک هم سعی در جمع کردن مشتریانی وفادار به برند خود دارند و یا تبلیغ معروفیت این برند، بهترین گزینه برای فروش چیست؟

فروش سایت به کاربران

یکی از سخت ترین کارهای دنیا گرفتن یوزر برای وب سایت هست، وب سایت باید عوامل زیادی را داشته باشد تا بتواند به صورت یک محصول معرفی شود، اما پیش از هر چیزی باید به بازار فروش و رقبا هم فکر کرد، خوشبختانه در این مورد خاص نگرانی برای رقبا وجود ندارد چون بدون تحقیق و با اضافه کردن آپشن های دست و پا گیر شروع به تولید محصولی کرده اند که بسیار کاربردی است و باید خیلی سریع کار همه را راه بیاندازد، پس این بار از رقیب نمی گوییم، اما همیشه این پتانسیل نیروی انسانی را باید در نظر بگیرید، هیچ گاه یک انسان را نباید دست کم گرفت، بارها دیده ایم که بنجول ترین محصولات را به سادگی می فروشند پس رقیب همچنان یک گوشه گود نشسته است، البته این موضوع را هم فراموش نکنیم که ما اولین بودیم و الباقی از روی دست ما هول هولکی کپی کرده اند

خود محصول چیست

اینبار محصول یک وب سایت است برای مدیریت آنلاین ساختمان، چیزی که پیش از این در ایران وجود نداشت و ما با تجربه ای روی پروژه نورینتوآن را شروع کردیم و در چنارون که یک جعبه ابزار کامل و همه فن حریف است به سرانجام رساندیم، نورینتو 2 سال پیش کلید خورد اما تجربه کافی و تیم مناسب نداشت، اما با این حال 270 ساختمان را مدیریت کرد، تا به جایی رسید که نیاز به سیستم های جدید دیده می شد.

چنارون یک سیستم کامل هست که از 3 پنل مجزا برای دسترسی های مختلف تشکیل شده، پنل مدیریت ساختمان که برای مدیر یا مدیران ساختمان مناسب است، پنل اهالی ساختمان که برای هر واحد به صورت مجزا در نظر گرفته می شود و در نهایت پنلی برای پرسنل ساختمان مانند نگهبانی و نیرو های فنی در ساختمان ها و شهرک های بزرگ.

روش های فروش و کمپین

خوب اول باید بگویم که بودجه طبق معمول پایین است و کف گیر آخر پروژه به ته دیگ خورده!!! ولی ما تیم روز های سختیم، برای همین مورد قصد داریم کمی خلاقیت داشته باشیم، برای شروع کمپین های همیشگی یعنی شبکه های اجتماعی، بنری ساخته ایم که به سادگی در اپ های معمولی مانند تلگرام و همین طور واتس آپ باز می شود، از دوستانمان در این زمینه کمک میگیرم تا این محصول را برای ما تبلیغ کنند، همین طور یک فوم بورد جذاب طراحی کرده ایم که باید به صورت شاسی کشی در سطح شهر کنار ساختمان های مختلف و همین طور افرادی که پتانسیل معرفی دارند قرار دهیم تا عکس های مختلف هم برای شبکه هایی همچون اینستاگرام داشته باشیم، و البته شاید هم فیس بوک، اما پس از بهترین گزینه ویزیت خواهد بود، روش سنتی و قدیمی فروش به صورت چهره به چهره

نتایج این کمپین در اسرع وقت به صورت مورد مطالعاتی case study در همین مکان پست خواهد شد

Recommended Posts