فراخوان طراحی لوگو

برای شروع هنرگردی از یک وب سایت ساده کار را شروع کرده بود که چیزی بیش از یک وبلاگ نبود، اما با توجه به قلم تیم تحریریه و پیگیری دائم از خبرهای هنری، این تیم توانسته بود مخاطبین خاصی را جذب کند، اما برای اینکه تعداد بیشتری مخاطب خاص برای این وب سایت تازه پا گرفته جمع شود فراخوانی برای طراحی لوگو با همکاری دوستان ما در شبکه های اجتماعی راه اندازی شد که تاثیر متوسطی برای جذب مخاطب داشت، اما به نظر می رسد با بیشتر شدن کاربران این وب سایت بتوان روی فراخوان های بعدی حساب بیشتری باز کرد. این متد مارکتینگ برای بخش های تجاری خواص دیگری نیز دارد فرض کنید شما می خواهید به جامعه ای از افراد طراح درجه یک و با حوصله دسترسی پیدا کنید، بهترین راه همین فراخوان هاست و در آخر شما علاوه بر اینکه یک ایده دلخواه پیدا کرده اید، یک بانک اطلاعاتی از طراحان نیز جمع آوری کرده اید

شبکه های اجتماعی

هنرگردی با حضور در شبکه های اجتماعی امروز در مجموع صفحات خود مخاطبینی بیش از 7000 نفر را دارد که برای بازدید و خواندن مطلبی که برای افرادی خاص نوشته شده است آماده اند.

وب سایت

وب سایت در همان روزهای اول نیاز به تغییرات خاصی داشت که با کمک تیم کارشناس طراحی وب سایت این تغییرات اعمال شد و امروز این وب سایت با استناد به آنالیزور های مختلف، بازدهی خوبی را از نظر سادگی کار و زیبایی بدست آورده است.

آدرس سایت هنرگردی

Related Works