خدمات فروش شاریوت

اولین دغدغه هر مجموعه کاری بعد از تولید یک کالا و خدمات، فروش است، شما پیش از اینکه تبلیغات عمومی خود را شروع کنید نیاز دارید در زمان تولید این محصولات برخی چالش ها را پشت سر بگذارید که نیمه بیشتر آنها به تجربه شما از بازار و همین طور دامنه مخاطبین شما باز می گردد. ما در شاریوت به شما کمک می کنیم که یک پلان تجاری و مدل مالی مناسب برای کسب و کار خود طراحی کنید اما در این حال برای موفقیت المان های بسیاری تاثیر گذارند مثل اینکه هیچ گاه نمی توان یه کرم آرایشی خوب را که مواد اولیه آن با قیمت بالایی از سراسر دنیا جمع آوری شده است در یک مشمای زشت و بی کیفیت فروخت، همین طور از یک عکاس صنعتی انتظار داشت که بهترین تصویر را از آن بسازد و تیم تبلیغاتی و وب نویس و کلا همه از این بسته بندی عاجز خواهند بود

اول برنامه ریزی مناسب برای صفر تا صد ارائه محصول تا سود آوری مورد نظر

دوم انتخاب متد های فروش، آنلاین یا آفلاین یا اینکه به روش سنتی

سوم کاراکتر سازی و برندینگ و اطمینان از انتخاب نام صحیح

چهارم ارائه خلاقانه، شیک و زیبا

پنجم قیمت گذاری محصول بر اساس آنالیز بازار و نظر سنجی مشتریان

زمان و مکان مناسب برای فروش

پیش از این تنها صحبت از این بود که محصول آماده شود و به سرعت در میان مردم و مغازه های فروشنده جای باز کند، اما در دنیای امروز شاهد موارد بسیاری هستیم که از سینما تا ارائه شوهای لباس، تنها در یک زمان خاص و بر اساس مناسبتی حتی به همراه مخفی کاری انجام می شود. حتی مدل های مختلف گجت های الکترونیکی مانند موبایل ها و کنسول های بازی نیز به این شکل و با سرو صدای بسیار رسانه ای انجام می شود. البته این صحبت کمتر متوجه محصولاتی است که در ایران عرضه می شوند اما در این بین شرکت هایی مانند ایرانسل به درستی از این متد استفاده می کنند.

ما در شاریوت به شما کمک می کنیم تا زمان و حتی مکان مناسب برای ارائه محصول خود را انتخاب کنید و با استفاده از این متد جذابیت بیشتری به کمپین های تبلیغاتی و همین طور تاثیر گذار تر در فروش داشته باشید

انتخاب روش بهینه برای فروش

کالایی را ممکن است تنها بر روی اینترنت فروخت، برخی اجناس تخصصی هستند و نیاز به تولید محتوا برای مخاطب خاص بر اساس مشخصات فنی دارند، برخی نیز ساده هستند و تنها در چند کلمه خلاصه می شوند، هستند در این میان کالاهایی که شاید راحت تر می توان آنها را به روش سنتی فروخت، برخی نیز بیشتر به صورت آفلاین میسر هستند مانند عینک طبی

ما به شما کمک می کنیم آنالیز هایی واقعی و براساس معیار های جامعه داشته باشید که نحوه فروش شما را مشخص می کنند، این ابزار برای آینده کاری شما خیلی مهم و تاثیر گذار است

کاراکتر سازی و برندینگ

این نام ها همیشه در بین آژانس های تبلیغاتی شنیده شده اند اما ترس از اینکه این متد ها بسیار هزینه بر باشند و تنها برای مجموعه های سرمایه دار میسر باشند همیشه کمپانی های کوچک را از این بحث دور کرده است، در حالی که کاراکتر ها و همین طور شخصیت پردازی به یک محصول می تواند در فروش و ماندگاری در ذهن کمک شایانی کند که نمونه های بسیاری از آنها را می توانیم در محصولات ایرانی بیابیم

ما نیز در شاریوت با همه ابزار های موجود مانند قصه پردازی و سناریو نویسی، استفاده از کاراکتر های دو بعدی و ۳بعدی و در نهایت استفاده از کمپین های معکوس شما را به این موضوع نزدیک خواهیم کرد

بسته بندی و ارائه شیک و جذاب

اگر شما یک محصول با بسته بندی ضعیف داشته باشید یعنی خودتان هم به این محصول اعتباری ندادید، چرا انتظار دارید که مشتریان شما آنها را بخرند. همین طور یک بسته بندی زیبا علاوه بر اینکه مشتری را جذب می کند فروشنده ها را نیز ترغیب به ارائه بیشتر آن، گذاشتن در ویترین در مقابل چشمان خریداران و در نهایت اعتماد به نفس در فروش خواهد کرد.

تیم گرافیست شاریوت با در نظر گرفتن بودجه شما برای بسته بندی و کلا هر نوع ارائه ای مانند کاتالوگ بهترین گزینه ممکن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

قیمت گذاری

اگر شما فروش تازه ای را شروع کرده اید و یا قصد دارید برای دوره ای خاص یک محصول را به نسبت زیاد پخش کنید ما می توانیم در سنجش و قیمت گذاری به شما کمک کنیم، همیشه فروش ارزان تر بهترین آپشن برای فروش نیست و همیشه گران فروشی راه حل پولدار شدن نیست

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.