فرق طراحی سایت با ویترین مغازه

فرق طراحی سایت با ویترین مغازه

همیشه کسب و کارهای مختلف به دنبال این موضوع هستند که درآمد خود را بالا ببرند، یکی از مواردی که همیشه در صنوف مختلف رسم بوده است، بالابردن تعداد شعبات یا همان ویترین بیشتر است، یک مغازه سه دهنه مسلما قیمت بالاتری نسبت به یک مغازه یک دهنه دارد حتی اگر متراژ مشابهی داشته باشند، […]

Continue reading

۵ مورد مهم در مورد وب سایت خوب

۵ مورد مهم در مورد وب سایت خوب

برای داشتن یک وب سایت خوب باید همه جوانب را در نظر بگیرید، اما مهم ترین عواملی که در امتیاز یک وب سایت خلاصه می شوند به ترتیب زیر هستند که به صورت کامل بر روی وب سایت شما تاثیر می گذارند ۱- اسم خوب برای داشتن یک کسب و کار خوب داشتن یک اسم […]

Continue reading

امروز باید بازاریابی کرد

امروز باید بازاریابی کرد

این روز ها با یکی از سخت ترین چالش های زندگیم روبرو هستم، الان باید به این فکر کنم که چطور محصولم را بفروشم، و این رو اضافه کنم که فروش چنین محصولی واقعا سخت هست، نام داشتن و برند شدن یکی از ویژن های هر روز ما شده است، همه کسبه حتی مغازه های […]

Continue reading

فروش روی اینترنت

ابزار های فروش در اینترنت بی شک یکی از مهم ترین ابزار های فروش در اینترنت وب سایت هاهستند، اما این روزها برخی وب سایت ها که نمونه های مشهوری همچون بامیلو، دیجی کالا، ایسام و غیره از آنها وجود دارد را می توانید بیابید که شما را از داشتن یک وب سایت بی نیاز […]

Continue reading

بازاریابی اینترنتی

خرید و فروش در اینترنت این روزها بیشترین مخاطبین دنیای مجازی در اینترنت به سر می برند و حتی شبکه های تلویزیونی نیز در این حد بیننده فعال و مشتاق ندارند، مسلما شما برای دیدن سریال مورد علاقه خود پای تلویزیون در ساعت خاصی حاضر می شوید اما تقریبا همه روز را صرف شبکه های […]

Continue reading

فروش مستقیم کالای لوکس به مشتری

امروز دیگر کالاهای لوکس را به صورت عمده توزیع نمی کنند و اغلب شرکت ها ترجیح می دهند با بازکردن یک فروشگاه و در دست داشتن کنترل مستقیم روی فروش و خدمات خودشان همه کار ار انجام دهند، ساده تر است که شما کل سود را از فروشگاه بدست آورید و همزمان برای آن فروشگاه […]

Continue reading

ابزار های مارکتینگ برای یک کالای لوکس

به نظر می رسد همه ابزار های مارکتینگ برای همه نوع کالا باید استفاده شوند، از تبلیغات رسانه ای تا روش های سنتی بر اساس تعریف و پیشنهاد مشتریان، حتی روش هایی مانند شایعه نیز بسیار مرسوم هستند اما کسی جرات مطرح کردن آنها را ندارد. در این بین برخی از ابزار ها یا بسیار […]

Continue reading

مارکتینگیک کالای گران قیمت

فروش یک محصول گران قیمت به مردم ثروتمند رویکردی است که آنرا کمی متفاوت میکند. این مقاله نگاهی به برخی از این استراتژی ها دارد.در وضعیت اقتصادی حال حاضر این باور شکل گرفته که در هر فروش قیمت کالا خیلی حايز اهمیت است. بطور مثال فروش یک کالا که قیمت آن 100 هزار تومان است، […]

Continue reading

نظر فروشگاه های آنلاین برای قیمت گذاری کالا

برخی فروشگاه های اینترنتی مانند ebay قبل از اینکه کالای خود را برای شما معرفی کنند به شما در مورد نحوه انتخاب قیمت برای محصول مورد نظرتان راهنمایی کوتاهی می کنند، سه نمونه از این راهنمایی های کلیدی را که به صورت حرفه ای تدوین شده اند مقایسه می کنیم     در نظر داشته […]

Continue reading

استراتژی قیمت گذاری

برای یک کالا می توان قیمت های متفاوتی را در نظر گرفت، هر چیزی هم کیفیت خاصی دارد اما خیلی از کالا های مشابه را می بینیم که با قیمت های متفاوت از یکدیگر به فروش می رسند در این مورد باید همیشه کمی محتاط عمل کنیم، قیمت یک کالا تنها به میزان عرضه و […]

Continue reading