فرق طراحی سایت با ویترین مغازه

همیشه کسب و کارهای مختلف به دنبال این موضوع هستند که درآمد خود را بالا ببرند، یکی از مواردی که همیشه در صنوف مختلف رسم بوده است، بالابردن تعداد شعبات یا همان ویترین بیشتر است، یک مغازه سه دهنه [...]

۵ مورد مهم در مورد وب سایت خوب

برای داشتن یک وب سایت خوب باید همه جوانب را در نظر بگیرید، اما مهم ترین عواملی که در امتیاز یک وب سایت خلاصه می شوند به ترتیب زیر هستند که به صورت کامل بر روی وب سایت شما تاثیر می گذارند ۱- اسم [...]

امروز باید بازاریابی کرد

این روز ها با یکی از سخت ترین چالش های زندگیم روبرو هستم، الان باید به این فکر کنم که چطور محصولم را بفروشم، و این رو اضافه کنم که فروش چنین محصولی واقعا سخت هست، نام داشتن و برند شدن یکی از ویژن [...]

فروش روی اینترنت

ابزار های فروش در اینترنت بی شک یکی از مهم ترین ابزار های فروش در اینترنت وب سایت هاهستند، اما این روزها برخی وب سایت ها که نمونه های مشهوری همچون بامیلو، دیجی کالا، ایسام و غیره از آنها وجود [...]

بازاریابی اینترنتی

خرید و فروش در اینترنت این روزها بیشترین مخاطبین دنیای مجازی در اینترنت به سر می برند و حتی شبکه های تلویزیونی نیز در این حد بیننده فعال و مشتاق ندارند، مسلما شما برای دیدن سریال مورد علاقه خود [...]

فروش مستقیم کالای لوکس به مشتری

امروز دیگر کالاهای لوکس را به صورت عمده توزیع نمی کنند و اغلب شرکت ها ترجیح می دهند با بازکردن یک فروشگاه و در دست داشتن کنترل مستقیم روی فروش و خدمات خودشان همه کار ار انجام دهند، ساده تر است که [...]

ابزار های مارکتینگ برای یک کالای لوکس

به نظر می رسد همه ابزار های مارکتینگ برای همه نوع کالا باید استفاده شوند، از تبلیغات رسانه ای تا روش های سنتی بر اساس تعریف و پیشنهاد مشتریان، حتی روش هایی مانند شایعه نیز بسیار مرسوم هستند اما [...]

مارکتینگیک کالای گران قیمت

فروش یک محصول گران قیمت به مردم ثروتمند رویکردی است که آنرا کمی متفاوت میکند. این مقاله نگاهی به برخی از این استراتژی ها دارد.در وضعیت اقتصادی حال حاضر این باور شکل گرفته که در هر فروش قیمت کالا [...]

نظر فروشگاه های آنلاین برای قیمت گذاری کالا

برخی فروشگاه های اینترنتی مانند ebay قبل از اینکه کالای خود را برای شما معرفی کنند به شما در مورد نحوه انتخاب قیمت برای محصول مورد نظرتان راهنمایی کوتاهی می کنند، سه نمونه از این راهنمایی های [...]

استراتژی قیمت گذاری

برای یک کالا می توان قیمت های متفاوتی را در نظر گرفت، هر چیزی هم کیفیت خاصی دارد اما خیلی از کالا های مشابه را می بینیم که با قیمت های متفاوت از یکدیگر به فروش می رسند در این مورد باید همیشه کمی [...]

۹ روش که نشان دهیم این کالای گران قیمت کلاهی بر سر فروشنده است

تا اینجا دائم از ارزش به جای قیمت صحبت کرده ایم اما واقعیت این است که برای هر دو سر معامله این قیمت است که حرف نهایی را میزند، درست زمانی که مشتری می خواهد هزینه را پرداخت کند بازهم چانه های جدید [...]

مارکتینگ در کالای لوکس

به زودی درباره مارکتنیگ این نوع کالاها به تفسیر صحبت خواهیم کرد اما فی الحال برای اینکه یک مثال کوچک درمورد برند های نو پا در زمینه فروش همین لباس عروس بزنیم، امروزه زیاد می بینیم که از طریق شبکه [...]

مشتری خود را بشناسید

هر فروشنده خوبی می داند که یک فروش خوب یعنی شناخت مشتری، کافی است فکر او را بخوانید و بدانید که چرا می خواهد این معامله را انجام دهد. فرض کنیم که شما فروشنده خودرو هستید، یک مرد متاهل میانه سال [...]

تکنیک Upselling فروش گران تر یک کالا

این اصطلاح به معنی گران فروشی نیست اما می توان این واژه را جایگزین مناسبی برای آن فرض کرد، به این معنی که در زمان فروش یک محصول و درست وقتی که مشتری به اندازه کافی راضی شده است تا پول این محصول [...]

page 1 of 2