فرق طراحی سایت با ویترین مغازه

همیشه کسب و کارهای مختلف به دنبال این موضوع هستند که درآمد خود را بالا ببرند، یکی از مواردی که همیشه در صنوف مختلف رسم بوده است، بالابردن تعداد شعبات یا همان ویترین بیشتر است، یک مغازه سه دهنه [...]

امروز باید بازاریابی کرد

این روز ها با یکی از سخت ترین چالش های زندگیم روبرو هستم، الان باید به این فکر کنم که چطور محصولم را بفروشم، و این رو اضافه کنم که فروش چنین محصولی واقعا سخت هست، نام داشتن و برند شدن یکی از ویژن [...]

بازاریابی اینترنتی

خرید و فروش در اینترنت این روزها بیشترین مخاطبین دنیای مجازی در اینترنت به سر می برند و حتی شبکه های تلویزیونی نیز در این حد بیننده فعال و مشتاق ندارند، مسلما شما برای دیدن سریال مورد علاقه خود [...]

فروش مستقیم کالای لوکس به مشتری

امروز دیگر کالاهای لوکس را به صورت عمده توزیع نمی کنند و اغلب شرکت ها ترجیح می دهند با بازکردن یک فروشگاه و در دست داشتن کنترل مستقیم روی فروش و خدمات خودشان همه کار ار انجام دهند، ساده تر است که [...]

ابزار های مارکتینگ برای یک کالای لوکس

به نظر می رسد همه ابزار های مارکتینگ برای همه نوع کالا باید استفاده شوند، از تبلیغات رسانه ای تا روش های سنتی بر اساس تعریف و پیشنهاد مشتریان، حتی روش هایی مانند شایعه نیز بسیار مرسوم هستند اما [...]

نظر فروشگاه های آنلاین برای قیمت گذاری کالا

برخی فروشگاه های اینترنتی مانند ebay قبل از اینکه کالای خود را برای شما معرفی کنند به شما در مورد نحوه انتخاب قیمت برای محصول مورد نظرتان راهنمایی کوتاهی می کنند، سه نمونه از این راهنمایی های [...]

page 1 of 3