نظر فروشگاه های آنلاین برای قیمت گذاری کالا

 In طراحی وب سایت

برخی فروشگاه های اینترنتی مانند ebay قبل از اینکه کالای خود را برای شما معرفی کنند به شما در مورد نحوه انتخاب قیمت برای محصول مورد نظرتان راهنمایی کوتاهی می کنند، سه نمونه از این راهنمایی های کلیدی را که به صورت حرفه ای تدوین شده اند مقایسه می کنیم

 

 

در نظر داشته باشید اینجا تنها یک کمک و راهنمایی براساس آنچه ای که خدمات وب سایت دارد برای شما ذکر شده است اما جالب است که این راهنمایی برای فروش مجازی با دنیای واقعی تفاوتی ندارد.

۵ راه برای قیمت گذاری روی محصولی که واقعا می خواهید به فروش برسد

Amazon Marketplace

  • با آنالیز و تحقیق درباره بازار شروع کنید
  • هزینه ها را دقیق و کامل محاسبه کنید
  • قیمتی که به نظر فروش خواهد رفت را پیدا کنید
  • رقبای خود را بسنجید
  • همیشه آمار بازار را دنبال کنید

قیمت درست را پیدا کنید

EBAY

  • ارزش محصول خود را پیدا کنید
  • قیمت رقابتی بیابید
  • قیمت رزرو داشته باشید
  • خود را جای مشتری بگذارید

۱۰ سوال پیش از قیمت گذاری از خود بپرسید

UBID

  • مشتری چه میزان حاضر است برای این محصول پرداخت کند؟
  • چه مشتریانی هدف من برای فروش هستند؟
  • چطور در مقابل رقبای خودم عکس العمل نشان دهم
  • برای کالا و خدمات خود آپشن هم در نظر دارید که سطح قیمت را تغییر دهد؟
  • چطور قیمت های خودم را تنظیم کنم؟
  • آیا مشتری خودم را قانع کرده ام تا پول بیشتری پرداخت کند؟
  • آیا می شود قیمت را تنها بر اساس مولفه های ملموس قرار دهم؟
  • آیا باید محصولات خودم را به صورت پکیج با قیمت واحد بفروشم؟
  • آیا باید تخفیف بدهم؟
  • مشتریان من چطور می خواهند هزینه های خدمات و کالای مرا پرداخت کنند؟
Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt
عکاسی صنعتی