فروش روی اینترنت

 در روش های مارکتینگ

ابزار های فروش در اینترنت

بی شک یکی از مهم ترین ابزار های فروش در اینترنت وب سایت هاهستند، اما این روزها برخی وب سایت ها که نمونه های مشهوری همچون بامیلو، دیجی کالا، ایسام و غیره از آنها وجود دارد را می توانید بیابید که شما را از داشتن یک وب سایت بی نیاز می کنند. در واقع فروشگاه های اینترنتی همه کالاها را موجود ندارند اما بسته به کیفیت ارائه خدمات و همین طور شهرت آنها با وارد کننده ها و شرکت های مختلف قرار داد می بندند تا محصولات آنها را به فروش برسانند برای همین است که بر روی برخی فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا محصولی را می یابید که با گارانتی خاصی ارائه می شود، مثلا نوت بوک اچ پی با گارانتی آوات، در واقع آوات لیستی از محصولات خود را برای فروش به دیجی کالا تحویل داده است، یا اینکه این کالا ها به صورت فیزیکی در انبار های دیجی کالا قرار می گیرند

فروش دو بخشی

یک بخش از فروش مربوط به تهیه محصول است، در واقع یک وارد کننده یا تولید کننده این محصول را ارائه می دهد، بخش دوم مربوط به فروش است، بسیار از تولید کننده ها و همین طور وارد کننده ها ترجیح می دهند که فروشنده هایی خارج از سیستم خود داشته باشند که به آنها اطمینان دارند و همین طور در این کار خبره هستند

فروش های دو بخشی در موارد بسیاری از زندگی روزمره ما دیده می شوند که برخی از آنها را می توان به صورت زیاد در توزیع مواد صنایع غذایی یافت، این دسته از کارخانه ها به کار تولید مثلا مواد غذایی مشغول هستند و دسته ای هستند که از مواد غذایی را به صورت قرار دادی پخش می کنند. این حالت در بسیاری اصناف دیگر نیز وجود دارد به طور مثل وارد کننده های مواد شیمیایی و مواد اولیه کارخانه ها فروشنده هایی دارند که به صورت بازاریابی برای آنها فعالیت می کنند

بازاریابی و فروش اینترنتی (حتما بخوانید)

در اینترنت می توانید برای فروش محصولات خود بر روی گروه هایی مانند ما حساب کنید، ما با ارائه خدمات مشابه به تولید کنندگان و همین طور واردکنندگان مختلف فروش محصولات شما به خصوص بر روی اینترنت را به صورت درصدی یا با قیمت همکار انجام می دهیم

Recommended Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

قابل خواندن نیست؟ captcha txt
بازاریابی اینترنتیدیجیتال مارکتینگ